briefing

Voor Saerdam hebben we een conceptuele branding ontwikkeld die jongvolwassenen aanspreekt. De branding moest een frisse en avontuurlijke uitstraling hebben, aangezien het bier voornamelijk in hostels in heel Europa wordt verkocht. De briefing omvatte de creatie van drie verschillende illustraties die visueel eenheid vormen, maar waarbij er elementen zijn die variëren op de flesjes en blikjes als point of interest.

het resultaat

Na onderzoek samen met het marketingteam van Saerdam kozen we voor drie illustraties geïnspireerd op het maritieme leven. De warme kleuren creëren een sfeer die doet denken aan een oude boot (de Saerdam), en het gebruik van geel roept vrolijkheid en vakantiegevoelens op.

Team
Design: Keith Demeulenaere

Project
Klant: Saerdam
Jaar: 2023

Zin in een samenwerking?

Heb je een tof idee voor een logo, drukwerk of website? Ik help je graag om het om te zetten in een professioneel ontwerp dat jouw bedrijf laat stralen!

Vorige
Vorige

KU Leuven STEPS

Volgende
Volgende

Baekelandt Writings