briefing

Voor Grokines hebben we een branding (conceptioneel) ontwikkeld die de sfeer van een Grieks ijssalon oproept, waar de god Grokines ijs serveert. Naast de huisstijl omvatte de opdracht ook het creëren van een mascotte en verschillende illustraties daar rond. De uitdaging was om een huisstijl te ontwikkelen die vooral jonge moeders met hun kinderen zou aantrekken als hoofddoelgroep. Bovendien hielden we rekening dat het merk ambieert om in de toekomst meerdere locaties te openen.

het resultaat

Garna heeft nu een gestroomlijnde huisstijl die te zien zijn op alle verpakkingen, signage, de website, het interieur, de pop-up truck en zoveel meer. Al zin in een ijsje?

Team
Design: Keith Demeulenaere

Project
Klant: Grokines (conceptioneel)
Jaar: 2023

Zin in een samenwerking?

Heb je een tof idee voor een logo, drukwerk of website? Ik help je graag om het om te zetten in een professioneel ontwerp dat jouw bedrijf laat stralen!

Vorige
Vorige

Koffie Alfie

Volgende
Volgende

RC Curtrycke Spurs