briefing

Mathijs en Han, gedreven ondernemers, benaderden me met het verzoek een branding te ontwikkelen voor hun start-up, Bootz. Dit innovatieve bedrijf bereidt jonge, ambitieuze verkopers voor op een succesvolle carrière in de tech-industrie. Onze uitdaging was om een huisstijl te creëren die enerzijds jeugdig en fris oogt, maar anderzijds serieus en betrouwbaar genoeg is voor de zakelijke wereld.

het resultaat

Bootz heeft nu een sterke, consistente branding die te zien is op hun website, visitekaartjes en ander promotiemateriaal. Deze visuele identiteit zal hen helpen om op te vallen en te groeien in de competitieve tech-markt, en een blijvende indruk achter te laten bij hun publiek.

Team
Design: Keith Demeulenaere
Web development: Brian Vanlerberghe

Project
Klant: Bootz
Jaar: 2023

Zin in een samenwerking?

Heb je een tof idee voor een logo, drukwerk of website? Ik help je graag om het om te zetten in een professioneel ontwerp dat jouw bedrijf laat stralen!

Vorige
Vorige

De Schakel

Volgende
Volgende

Pixonative